Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

November 05, 2010

kenapa tidak sedari dulu kau muncul..





hmm rasanya i'm going to try giving Afi this new product of Dutch Lady lah..why?? easy lorr..haa dengan size yang kecik nih senang ler sikit nak bawak ke mana2 sekarang nih kalau nak travel i need to tag along segala bekas susu, bekas air panas dsbnya.. ala korang tahulah kan (sapa2 yang dah jadi ibu tuh)

bukannya aku malas ke apa (hehe bila dah mention tuh sendiri mau ingat ler) tapi rasanya cam kekadang agak kelam kabut when travel then nak kena bancuh susu... then dibuatnya time tu jugak si kecik mengamuk mana nak tgk anak mana nak bancuh susu.. alih2 tumpahlah itu lah inilah.. haaa lagi manyak cerita nanti... makanya bila kuar iklan nih.. cam teruja kejap.. hehe... senang ler kerja lepas nih (see more reasons to jadi pemalas- not good)



Early childhood from 1 to 6 years old is a period where tremendous growth is experienced. To promote rapid growth and development, as well as keep illnesses at bay, a growing child will need Dutch Lady Kid that has the essential nutrients like: Magnesium, Calcium, Vitamin D, Vitamin A and Protein. Available in 125ml in Full Cream, Strawberry and Chocolate.


hmm yang ni sesuai sangat tuk Afi kan he is 1yrs n 5 mo old..aku ingat lagi dulu masa twin kecik aku penah bagi susu DL nih (kotak punya) masa dorang around 3-4 yrs old.. tapi waktu tuh mana der yang nih.. risau gak sebab ada orang kata tak sesuai budak2 minum susu kotak nih.. tapi nih sebab da mmg mention for 1-6 yrs old so akan ku gunakan tanpa was2.. hehe..

meanwhile for my twin yang dah mula melasak di sekolah ini sesuai tuk dorang.. dorang ok jer ngan susu nih.. skrg pun mmg dok melayan susu DL yang strawberry tuh.. the only flavour yang dorang suka.. dan aku rasa kotak susu School nih lebih menarik dan tertarik sebab more reasons for them to drink their milk in order to be excellent at school.. hehe motivasi semua nih.. jgn tak tau

  

 As children begin with their formal education, their nutritional needs change, because they need to improve their attention span and enhance brain development for optimum academic performance. Dutch Lady School packed with Omega 3, Omega 6, Vitamin B3 and Vitamin B6 is customized for children aged 6 to 12 years old.Available in 200ml Full Cream, Strawberry and also Chocolates

 


aku rasa mmg sesuai ler tuk dorang yang sedang membesar bagai johan tu kan.. sebabnya my twin mmg memilih sikit bila time makan.. kalau time dorang ber'mood' tuk makan siap bertambah n boleh buat aku terkejut tengok dorang makan.. tapi kalau time dorang tak nak.. jenuh ler terpekik2 aku menyuruh dorang makan.. kekadang tuh siap ler bercubit berkhutbah bagai.. punya nak suruh makan.. so mungkin dengan susu nih at least (bukan lengkap yer) pemakanan dorang ada khasiatnya.. pasni susu DL nih akan masuk dalam senaria shopping list kitaorg.. 

buat sementara waktu nih.. inilah antara yang boleh aku buat tuk dorang.. esok2 kalau ada duit ribu riban boleh ler prepare more for them..wpun hanya boleh didapati di Klang Valley (as mentioned in their facebook) tapi esok2 kalau dah sampai ke Utara haruslah beli kan

Dutch Lady Malaysia

Officially launched its first-ever age specific UHT Milk !! Dutch Lady Kid specially designed for children between 1-6 year old for rapid development. Dutch Lady School specially designed for children between 6-12 year old for optimum learning. Try it now! It is available in Klang Valley Giant Hypermarket !!

last.. korang dah join ker contest nih.. jom arr join.. aku dah.. ker korang bleh tolong LIKE kan penyertaan aku.. hehe.. senang jer


 

klik jer link atas nih... then search ler nama aku NORMIMA AZLINA then korang akan nampak ler entry aku.. silalah yer..


Tentang Mereka : Dutch Lady

0 Comments:

Post a Comment