Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

November 10, 2010

nak komen.. komenlah aku tak kisah pun


petang kemarin.. akak kat office sekolah call cakap ada parcel tuk aku.. hehe.. aku mmg dah boleh bayang apakah isi kandungan parcel itu.. sebab before that i was planning to go to the PO to pick my parcel.. alih2 dia gi antar ke sekolah sebab tertulis di depan PO yang ianya masih belum beroperasi.. so pagi tadi gi sekolah dengan rasa tidak sabarnya terus gi office nak amik barang..




yup the parcel was from Ammara Hijab yang aku belum dah agak lama tapi sebab Perlis dilanda banjir itu hari so parcel aku tak dapat sampai ke tangan.. tak pelah janji ia selamat di PO... dipendekkan cerita balik jer rumah tak sempat lagi nak try sebab dok kalut ngan Afi.. email yang aku kena check from akak Ayu pun tak sempat nak tengok.. hehe ada project... 




lepas Asar... Hn bawak Afi gi main kat padang then twin pun lepak2 main kat luar rumah barulah aku ada peluang nak nengok n try test tudung baru.. hehe.. teruja sungguh.. memula try yang AMMARA'S OMOROSE 2 TONE COTTON SPANDEX ... sedap sangat pakai tudung dia sebab kain dia cotton pastu cam senang nak lilit2 n terletak kat muka.. hehe.. tapi nape muka aku monyok jer gitu heh.. tak chumel langsung.. 

silalah abaikan muka yang sungguh tak siap itu.. aku mmg tak tepek hapa pun.. fresh le kengkonon padahal mata tuh sebam gila.. 


then tudung nomot 2 aku pakai adalah dari koleksi AMMARA'S QASIMA SHAWLS yang nih pun best jugak.. sebab wpun ada cam manik2 tuh tapi sebab kain dia very easy to handle so senang jer letak pin tengah dagu tuh.. then lilit jer.. aku tak sempat nak kemaskan... kira terus lilit then terus amik gambar.. hahah.. punyalah gigih kan..

napelah muka aku cam tak siap jer nih.. hehe..

kengkonon serius gila lah tuh.. piraaahhhh hahah.. lawak ler aku rasa


haa last sekali amik gambar dalam bilik pulak.. sempat tuh.. tumpang anak2 semua kat luar.. boleh ler bereksperimen.. nanti nak eksperimen ngan make up pulak.. for the time being inilah yang terbaik aku leh buat.. hehe..

korang tak suka ker nengok muka aku penuh dalam blog nih.. eh apa kes pulakkan. blog nih aku yang punya... so tak kira nak letak jugak (cehhh cam budak2 ler engkau nih).. itu jer nak tulis.. sebab aku tengah teruja ngan tudung nih.. ingat nak beli lagi pasnih.. or maybe nak try yang gipsi punya shawl pulak.. 

Tentang Mereka : Ammara

p/s : tunggu apa lagi gi lah tengok koleksi dorang... sesuai tuk kita nih

2 comments:

  1. tudung last tu macam Zaila punya tapi Zaila kaler hitam;)

    ReplyDelete
  2. hehe.. memula ingat nak beli itam jugak zaila..
    tapi pk2 ala asyik itam jer.. pastu cam tak baper sesuai ngan muka iena tu pasal amik kaler lain

    ReplyDelete