Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 17, 2010

am i that cute??



hmm kengkonon nak tunjuk jugakler muka aku yg chumel kat sini kan.. ada hati nak masuk peraduan cam ler diri tuh chumel sangat.. eh korang ada ke aku kesah kalau aku chumel ke idak di mata korang.. (uuu ganasnya bahasa) rilex2.. aku join the contest sesaja jer.. suka2.. aku rasa aku cukup chumel di mata aku.. hehe.. tu pasal nak submit jugak n3 tuh.. 


chumel nih subjektip kan.. orang kata benda2 chumelnih selalunya kaler pink.. selalunya benda2 chumel dikaitkan dengan bebudak girl yang suka anak2 patung chumel dengan kaler pink or what ever cute things be it anak patung ker.. apa ker.




so di bawah adalah gambar yang aku rasakan paling cute ler.. hehe.. bagi aku yer.. kalau korang rasa tak cute then tak kisahler..


wpun gambar cam bodo2 jer.. tapi aku rasa cam ishhh cute pulak buat muka gini.. tapi kan tak sesuai ler tuk bergambar gam gini kan.. huhu.. sekali sekala tuk suka2 yes.. okeh beside menguploadkan gambar yang super cute nih.. aku kena jawab satu soklan yakni



saya suka blog elly@suely sebab blog sue adalah blog personal yang dia gunakan tuk cerita ceriti pasal kehidupan dia.. so aku suka lah.. 

2 comments: