Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 03, 2010

asal harini bukan 4th Dec...



ler mati2 aku ingat harini 4 dec dah..
adehhh lost track of the date n day already.. hehe..

aku dah autopublish ler a few n3 for the 4th alih2 arini baru the 3rd.. 
so boleh ler aku buat karangan lebih kurang kat sini..
apa yer..




haaa apakah ini..
hehe..
aku rasa nih puding jagung kalau tak silap aku
pastu depa taruh serbuk milo n yg rona pink tuh air bandung
boleh jadi dessert yang menarik tertarik kau mmg da bomb


tapi rasa
hmm honestlya tak baper ok lah bagi tekak aku..


uish nih cerita makan2 ker...
boleh ler gitu.. ni alkisahnya jemuan akhir tahun sek aku itu hari..
mak ai dah berkurun baru nak tulis..
hehe..
ampun... aku tirlupa..
jgn marah nooo.. korang kan sayang kat aku...



hehe.. nih meja aku ler nih..
sebelah aku budak2 kecik nih...
dorang anak2 kawan aku di sekolah..
so maknya datang makan dorang pun join ler sekaki..eh silap 2 kaki


hmm hensem tak hero sorang ni..
he is one of my students..
dia dah abis year 6
next year form 1
upsr dapat result yang diluar jangka
usihhhh straight A's
tahniah..

dah sama besau ngan cikgu dia
hehe..
ke aku yg dah makin kecik



dia cakap kat aku
'teacher nih asik amik gambar jer kenapa'
hehe

aku senyum jer lah..
nak buat apa lagi kan..
kang cerita lebih2 dah jadi topik lain pulak



budak2 yang dah bosan nengok n dengar ucapan

uish pe hal lak nih..

jamuan nih join sekali dengan meraikan 
akak nih yang akan transfer to JB


lauk2 ok jer..
tapi ramai yang cakap kureng sikit..
mungkin sebab kedai pun baru lagi... dan kami 
adalah the first batch yg datang buat makan2 kat sini
(kiranya group pertama ler datang buat jemuan kat sini)


amik gambar lagi..
padahal dah nak makan dah nih


'teacher ni air apa nih teacher'
orange juice yer sayang.



tapi yg best tuh row depan kami
dapat air oren bancuh jer..
hehe..
katanya jus oren dah abis..
buah oren pun dah tadak.. so
solutionnya buat air oren bancuh jer..
sian dorang kan


0 Comments:

Post a Comment