Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 20, 2010

off to the 'Lang' Island...



pagi nih nak kena bawak Afi gi klinik for his 18mo check up.. ler dah setahun lebih dah budak kecik tuh.. and pastu kalut2 jap kat rumah and then pas zuhur dah nak gerak ke Langkawi.. this year Hn bawak bebudak Kursus Pengawas Asrama di sana.. hmm bila diingat2 balik alkisah hampir setiap tahun aku celebrate birthday aku di Langkawi.... hehe.. bila yer birthday aku.. ishhh malu ler nak bagitau.. owh kena bagitau jugak yer.. ok ler birthday aku adalah pada esok hari.. haaaa esok hari adalah 21 Dec 2010... lerrrr da sampai masa tuk aku celebrate birthday aku yer....



tak kisah ler sambut ke idak itu tidak penting... yg penting aku sihat dah masih dikurniakan segalanya oleh Allah SWT.... syukur alhamdulillah... okeh back to Langkawi.. kami akan bertolak naik feri kul 230 n then sampai sana terus gi Geopark (bak kata Hn ler) pastu baru balik ke apartment... cuma kalinih kami tidak duduk di Chenang.. kami lepak di Kuah jer sebab kat belah pantai dah penuh.. tadak can ler bebudak nak main air...


ok tu dulu aku nak maklum... korang pun selamat lah yer bercuti (tinggal 2 minggu jer lagi nih) semoga kita semua berbahagia hendaknya.. 


0 Comments:

Post a Comment