Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 30, 2010

saki baki gambar d Penang

nak karang panjang2 aku tak punya masa
agak terhad sekarang..
so aku cuma nak letak gegambar (saki baki) masa aku gi Penang itu hari




decorations for Christmas..
aku suka sebab cam chumel n cute jer


nih makan malam kami berdua 
on 12am..
haaa gila ker apa kan.. kul 12 baru nak makan malam
mana taknya kuar dari wayang dah dekat kul 10 mlm pastu
kalut2 cari hotel.. 
last2 waktu nih baru nak gi carik makan..

murah tau
total kami makan hanyalah RM20++
aku rasa cam dia silap kira...
sebab set nih jer dah dekat RM20 
pastu kami order lagi air lain (tambah)


gambar masa nak kuar gi dinner..


ni breakfast aku..
huhu..
tak sedap ler..
dah ler mahal..
per pax dekat RM50.. tapi makanan langsung tak sedap..
pasni tau dah tak akan amik bfast dia..
gi sarapan kat luar lagi sedap


pas bfast jalan2 dekat pool
kalau ada anak2 aku nih harus pakat buat muka minta nak mandi
hehe..
insyaallah nanti mmg nak bawak dorang ke sini..


see cantik ler..


aku layan pakai suar aladin jer..
nengok suar nih dalam blog kak red masa dia pakai gi Bangkok
terus gi carik dekat Padang Besar.. 
murah jer..
hehe.. terasa cam nak beli lagi kaler lain pulak


waktu nih dah nak check out tuk ronda2 di QB
(second day)
hehe sempoi jer dan senang nak siap sebab tadak kids..


pantang ler jumpa cermin


i kinda like this shawl..
tapi kena pakai ngan tudung lain kat dalam sebab bila lilit2 nih
dia jadi agak pendek kat belakang


rest n go di QB.. mula letak RM1 for 3 min..
pastu Hn cakap suh letak RM5 for 15 mins..

sedap gak dapat urut2..
alkisah tak dapat gi spa..
so dapat urut kat sini pun ok lah


mesin urut..


masa kena urut ini lah view yang ada depan mata aku


mesin urut Rest n Go



kalau malam sebelum tuh nengok
The Social Network
so on our anniversary we watched Harry Potter..
tapi aku agak blur sebab cerita sebelum nih aku tak nengok..

tapi mmg best..

0 Comments:

Post a Comment