Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 11, 2010

sentap tul aku dengan perangai dorang





salam semua.. pe kabar.. sihat ke tak.. harap2 sihatlah nooo.. 
aku ok jer.. cuma mengalami masalh batuk2 sejak 2-3 hari nih.. 
tapi overall ok jer.. anak2 pun ok.. 
Hn pun ok.. 
cuma keadaan ujan yang turun sejak kemarin 
membuatkan keadaan agak sejuk kat sini.. huhu..


nak story pasal our family holiday last week..
it was unplanned actually.. 
dek kerana my dad balik for cuti awal muharam 
n also my sis yang amik 1 week leave so kami decide to go somewhere for a holiday..
tu pasal yang kuar n3 nih .. 
hehe.. yup kami gi Hadyai.. saja jer jalan2.. 
kebetulan dah ada belaka kan..





Hn joined us di Changloon.. hehe.. 
he arrived at Perlis that early morning then terus aku minta dia follow us to Hadyai.. 
sian kan dia musti penat.. tapi sebab dia sudi ikut tuh yang cayang sangat kat dia tuh.. 
hehe.. thanks dear.. 
mujur jugak kami gerak agak lewat so sempatlah dia berehat dulu di rumah..



cuaca pun mmg elok sepanjang kami bergerak ke sana. 
n Afi pun all the way dari Kulim smp Changloon tido jer.. 
so cam sedikit aman ler di dalam kereta..  
bila sampai di Changloon my dad n Hn uruskan hal money exchange 
n insurans kereta bagai (aku tak tau okeh) n then terus gerak ke border.. 



en somi yang kepenatan tapi terpaksa melayan karenah si isteri 
yang tak abis2 memaksa dia suh ikut. hehe.. 
kejam kan aku.. muahaaahhhaaaa (gelak jahat okeh)..
 


dekat Kompleks Bebas Cukai BKH
aku tak pernah pun masuk
sian aku kan



kereta bapak punya banyak waktu nih..
adeh dah ler lapar kan..
waktu nih dah dekat kul 2
my twin dok buat perangai sebab lapar..

mmg ada bekalan buah2 di bawa
but both of them tak makan buah
(dorang cukup tak suka makan aku pun heran naper)
so kelaparan lah jawabnya



tapi bila suruh bergambar berposing.. 
buat jugakler muka manis kan..
hehe..


haaa tengok banyakkan kereta
tengah beratur menunggu giliran nak pass border..


adik aku punya
tapi dah selamat jadi hakmilik dorang
tapi si kakak yang dok pegang benda alah nih

n jadilah bergaduh dorang berdua
uuuu geram betul aku..



see tak lepas2 lagi

muka happy sebab dapat turun dari kereta
kira cam puas hatiler sebab dapat kuar jalan2 
walhal nak pi cop border pass jer pun
huhu...


sementara tunggu my dad 
siapkan urusan


see 
dorang tengah kena ceramah
by both my mom n Hn
sebab kes berebut benda alah yang dok pegang tadi tuh..
adeh pening tul ler bebudak dua orang nih tau


suka noo dok bergaduh..
nanti aku sambung lagi yer.. 
takder banyak gambar masa kat sana
sebab most of the time aku carry Afi..
dia agak aktip tahap gaban lah waktu di sana...



0 Comments:

Post a Comment