Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 26, 2010

serius murah giler

uishhh dah pagi ropanya..
hehe alkisah harini agak sibuk sebab adik aku dari KL tuh datang.. 
well actually dia turun Kulim dulu amik adik ipar aku aka his wife
then angkut sekali adik aku yang kecik tuh datang sini..

ala dah nama pun cuti Krismas kan.. so lajaklah terus ke sini
kat Kulim pun tadak sapa.. mama aku gi Johor ada kenduri adik beradik sebelah abah aku..
so tadi around 2pm dorang sampai.. aku prepare tomyam, sayur kubis goreng n ikan goreng..
then dorang (Hn dan adik2 aku) gi kuar pulak tapau ikan keli goreng.. uiiiihh sedap tul..


petang tadi sebab dah keletihan dan kekenyangan kot.. semua decide to rehat..
aku sempat ler tidokan Afi n rehat kejap..
lepas Asar gerak gi Simpang Empat tuk santap bihun sup sedap..
aku tak baper gemar bihun sup so aku makan kuay teow sup siam..
sedap...

dek kerana ujan petang tadi agak lebat so plan nak bawak budak2 gi pantai
terpaksa di cancelkan.. yerlah dah ujan takkan nak duduk dalam kereta pulak nengok 
air laut kan.. tak best.. so dah alang2 nak Maghrib kami gerak ke Kangar
solat dulu then off to kedai bundle terbesar di Perlis..
hehe...


aku sambar 3 lai tops.. semua rega RM 5 jer.. gambar nanti aku letak sebab 
nih aku update pakai laptop Hn.. dia dok layan game guna laptop aku.. huhu..
pastu belikan twin anak patung (hmm padahal baru jer beli masa gi Penang itu hari)
huhu so total for all 5 items are RM24.. murah kan.. hehe.. ala tolonglah cakap murah..



esok nak gi Wang Kelian pulak.. satu lagi tempat shopping yang best..




aku nak beli tapai pulut itam n lemang pulut itam... sedapnya...


habuan penutup cuti2 Malaysia tahun 2010
huhu.. duit pun dah nak kering ni haaa..



0 Comments:

Post a Comment