Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 10, 2011

nak cerita pasal AJL semua dah baca kan.. so aku punya bab lain pulak

dalam pala otak mmg plan nak tulis pasal AJL25 tapi bila nengok ramai nooo dah kuar cerita tuh so aku ingat hehehe no need ler.. lagipun hak memasing tuk pilih sapa pujaan dan penyanyi yang wajar n patut menang... as for me aku boleh terima Ana Raffali menang sebab lagi tuh bagi aku ada identiti tersendiri dan maksud yang hendak di sampaikan same goes to Yuna with Cinta Sempurna n also Hanyut by Faizal Tahir.. these 3 songs mmg aku tabik ler.. wpun aku jarang dengan lelagu nih tapi sekali dengar pun dah best so tak yah nak ulas panjang lebar.. tutup cerita AJL.. semua lagu adalah hebat dan aku suka nengok Stacy menari dalam lagu Jahat.. cuma aku tengok macam dah berisi sikit si dak Stacy nih ek.. hehe pape je lah.. eh aku kan tanak story pasal AJL..


hmm okeh apa nak cerita yer..














hmm takdak idea pulak nak tulis apa.. hehe.. takpelah nanti2 kang kalau aku ada idea aku sambung tulis yer.. for the time being korang layan ler dulu














apa hal pulak letak gambar pantai nih.. hehe.. kasik tenang sikit jiwa yang dok panas tuh... hehe.. jgn marah nooo..



hehe.. Ana Raffali...
aku 
Ana Azlina







0 Comments:

Post a Comment