Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 18, 2011

apa akan jadi pada mereka di saat aku tiada






ok..
a very hot Friday..
insyaallah masih mampu bertahan dengan ujian dari Allah..
betul kan semua nih ujian dari Nya..
ujan, panas, banjir, kemarau, ribut, susah dan senang..
semua tuh ujian dari Allah untuk kita hambanya..




as for me today macam biasalah di sekolah agak kelam kabut..
tetambah lagi kalau kelas mmg di ujung2 waktu persekolahan
tapi mujur jugak kelas yang ok.. budak2 pun ok..
aktiviti pun ok.. sebab harini Language Art for year 1..
so what we did was a project on making a mask..
itu yang best sebab every Friday wpun kelas 1 1/2 hour.
tapi sebab bila Lang Art bebudak will have fun doing other thing
rather than writing or reading..
haaa boleh nengok movie, boleh nyanyi. boleh buat art works bagai..




sesambil nengok bebudak buat mask aku siapkan data headcount utk year 5 n 6
sebab next week am going to attend a course at Penang..
yup from Monday to Thursday...
its related to Language Arts jugak.. so am fine with that..
cumanya am bit worried about anak2 di rumah..



am guessing that Afi will be sent to MIL..
n the twin aku agak risau.. Hn is busy with school n hostel stuff
so aku agak ralat bila depa di rumah tanpa pengawasan..
homework sapa nak tolong tengok sebab all this while aku yang uruskan semua..
baju sekolah hopefully cukup lah sampai Thursday.. (cukup kot sebab hari
ada Pend Jasmani dorang pakai t-shirt the whole day)
baju Kafa pulak ada 2 pasang jer.. aku tahu setakat nak basuh tuh Hn bleh
tapi bab nak iron.. hmm



aku rasa kalau pengasuh Afi sanggup tolong uruskan my twin
mmg aku lega sangat..
camner yer..

0 Comments:

Post a Comment