Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 07, 2011

berani betul letak gambar gini dalam blog



hi korang 
kembali bersiaran..
tumpang si kecik tadak di rumah boleh ler nak update blog ke apa
sebab abahnya angkut dia pi sekali ke changlun

hmm so what do u think..
my new layout..
ada ok ke tadak


told ya..
am so unpredictable.. kadang kalau mood aku sangat tidak ok
so semua benda akan berubah..
kalau korang duduk rumah aku korang pasti perasaan
kejap2 benda nih duduk di sini
kejap2 di sana
hehe..

eh
alkisah aku nak share ngan korang gegambar kat bawah nih
gilalah letak gambar yang gini kat blog..
mau orang gelak nengok muka aku
yang sungguh poyo n pucat lesi
cam tak siap langsung..




betul kan..
cam hapa jer lagi..
mmg tak sempat ler kalau nak bersiap elok2 kalau setakat nak 
gi Kangar bayar bil or what so ever..
unless Hn bagitau awal..
kalau terkejut tergempar bagitau nak kuar ginilah ropa aku..



dengan lipstick pun tak sempat nak capai dah..
hahaha..
teruk nooo
tapi ada aku kesah.. 
ishhhh dalam hati kesah jugak..
tapi lantak ler..
sempoiiii jer..
aku bukan artis pun 
yang nak kena cantik2 kalau kuar berjalan..


ayat terakhir tuh statement carik makan tuh..
hahahha..
gelakkan aku..
eh korang penah ke ada gegambar gini..
ala2 artis pun kena jugak tangkap gambar dalam keadaan yang a bit selekeh
so nih kira aku dalam keadaan paling comot ler..

tapi tetap bergambar maintain cute..
haha..


0 Comments:

Post a Comment