Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 15, 2011

It's a new year! .... lama mana dah




hmm ads nih dah agak lama kan kuar..


kalau tak silap dari last year.. Celcom buat sale besar2 an..
dek kerana sale nih jugak Hn dapat BB dia..


aku belum lagi wpun dah target nak BB Bold..
hehe.. antara wishlist aku tuh.. hopefully tahun 2011 (sebelum June)
aku dapat genggam BB Bold.. 
why not Iphone... kan kegilaan ramai tuh..
ntah aku tak minat benda2 yang touch screen nih
even touch pad dekat laptop pun aku tak berkenan tu pasal dok usung mouse gi memana

hehe.. eh aku nih nak story pasal Celcom punya sale nih...
setakat harini nih token yg aku dapat dari Celcom baru 10



huhu bnyak lagi nak kena kumpul kalau nak dapat banyak discounts
nak dapt banyak token kena selalulah guna baru boleh dapat token melimpah ruah..







so kalau korang berminat nak pakai smartphone dari Celcom
just click the link given below..
mana tau kot2 ada yang berkenan di hati




0 Comments:

Post a Comment