Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 08, 2011

jgn marah mama sebab mama masih mencuba

eh u guys..



susah ke senang nak ajar anak2 membaca..
adeh i've to admit wpun aku nih cikgu di sekolah
yg dah ngajar puluhan orang budak
tapi bila di rumah 
i felt like am such a failure




aku rasa nak ajar anak aku sendiri pun susah..
tapi aku luangkan jugak masa tuk dengar dan tgk dorang buat homework
i dont know who to blame..
maybe aku jugak yang salah kot..
sebab tak pandai nak bahagi masa tuk dorang..


now that Afi dah boleh bermain n semakin bijak pandai
so aku nak carik waktu tuk ajar my twin sangat terhad..
they had mengaji di rumah Ustaz at night..
so i had to find some space to at least be with them in the evening
just to make sure they did their homework n so on






tapi itulah waktu2 petang.. 
tahu sajalah nak tengok tvlah... 
nak mainlah.. aku plak mmg galakkan dorang bermain waktu petang.
so masa mana pulak aku nak tgk dorang belajar..


but i did bought them a lot of books..
story books... 
exercise books...






hmm ntahlah.. tak mahir lagi aku memegang tanggungjawab
as a mother...



1 comment:

  1. beb, hang penah dengaq pasal program Score A dok??? Katanya bagus...just nak mintak pendapat hang. shahida

    ReplyDelete