Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 19, 2011

memula tak tau nak tulis per.. last2 cam panjang ler pulak





terasa cam nak tulis blog.. tapi cam tetiba tak tau pe nak tulis
buleh gitu.. lempang karang baru tau..

ok my prev 2 n3 mmg agak sesi luahan perasaan.. ntah aku sibuk fikir pasal future kot
tu pasal yang rasa cam serba serbi tak cukup lagi..
tapi insyaallah aku percaya rezeki Allah ada di mana2 dan kalau kita berusaha
pasti akan berjaya kan..
hehe.. seronok nengok kengkawan yang dah berjaya dalam hidup masing2..
teruskan... insyaallah bila tiba giliran aku.. kalian tetap aku ingat..


ok back to reality world bebeh.. so tadi kat sekolah (yup arini kami sekolah)
buat program sambutan Maulidur Rasul dan jugak program kacau bubur as'syura
hehe.. mmg dah agak terlewat tapi tujuan utama adalah untuk merealisasikan
program yang terbengkalai tahun lepas.. hehe.. dan program nih mmg best
lagi happening lah korang.. sonok weiii tgk cikgu2 pulun dok kacau bubur dalam 
kawah... bukan selalu kan.. setahun sekali jer..
(owh ok gambar tadak sebab aku sempat snap jugak but tak jadi cantik)
so i'll wait for the others to upload their pics n then baru aku post kat sini k



semua take part utk menjayakan prog nih tu yang best duduk kat sini
we're like one big happy family.. cikgu2 semua sama happening..
aku doakan semua akan terus kekal di situ.. insyaallah kan..

and owh..
nih iklan dari Churp2 yer..
dari sapa lagi kalau bukan MilkADeal



Assam Laksa - BEST!!! (RM8.50)


dan2 nih jugak teringin nak makan asam laksa..

Special Pink Barley (RM3.50)
pink barley?? ish tak besa minum aisshhh
korang pernah cuba ker


apa lagi jom ler cuba
tekan jer link kat bawah nih nak tengok offer yang di'offer'kan



0 Comments:

Post a Comment