Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 21, 2011

senang jer.. ingatkan susah

alhamdulillah da selamat sampai di BTP Pulau Pinang around 215 tadi.. not bad wpun dalam hati mmg teringin sangat ler nak lepak2 dalam hotel ke apa kan.. kami gerak dari Perlis tadi kul 1130am konvoy 3 bijik kereta.. ropanya i;m the youngest in the group (only 10 selected teachers attended this course) dan cerita punya cerita ropanya aku tahu tempat nih di mana cuma yerlah sepanjang dok lalu tak pernah pulak aku perasan ada BTP di sini..


sepanjang perjalanan tadi mmg sembang2 lah dengan akak2 dalam kereta.. tak berani pulak nak bawak laju sebab this can be considered as my first (after dapat tukar dari Sungkai) long journey and am driving.. so bawak dalam keadaan relax2 jer.. pastu singgah RnR Gurun for lunch pastu sambung balik.. hehe.. dek kerana dah tahu arah di tuju so aku takdelah worried sangat.. mujur jugak aku tahu tempatnya or else mmg kami akan sesat tadi sebab nyaris2 akak M bawak kami masuk jalan lain. hehe.. takper dimaafkan... sampai jer tadi terus check in into our rooms (2 person per room) then apa lagi terus rasa mengantuk.. tapi aku cam rasa tak boleh nak tido.. so terus on laptop n surfing through..


cam nih jer aku pakai nak gi tempat kursus.. sempoi kan

we were supposed to have a registration thing at 3pm but since sunyi sepi je lagi kat sini so semua orang amik the chance to rest.. aku follow jer sebab dorang lagi senior kan.. hehe.. aku nih junior lah.. kira pangkat adik2 lg dengan semua yang datang nih.. siap ada pangkat mak pun ada.. hehe.. sweet kan.. 

n owh tadi jugak baru lepas cakap ngan Afi.. hehe.. the whole morning lepas aku selesai jemur n basuh n kemas rumah sikit tadi aku spent dengan Afi,, layan dia puas2.. sebab nak kena tinggal kan.. aku mmg dah pesan semua ngan twin, ngan Hn what they should do while am not around.. yerlah am guessing that this is the first time aku tinggalkan korang agak lama (eh jap aritu masa gi Langkawi baper ari tah) hehe.. Afi pulak since at night masa tido kekadang dia nak bf.. so aku agak risau takut kang dia taknak tido.. susah ler kan.. 


nih amik tadi pagi waktu main2 ngan Afi


hoping that they are going to be ok for this whole week

both of them.. take care bebeh

anak mama yang nih jgn dok nangis waktu malam cari tuuuutt


okeh my sis (akak geng kursus) called.. ajak gi makan kat bilik.. lepak2 ler apa lagi.. haha.. tata.. nanti aku hapdet lagi.. 


0 Comments:

Post a Comment