Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 11, 2011

terjun sungai...


tetiba otak aku cam tadak idea nak karang apa
sejak dua menjak nih
mungkin dek kerana kepala otak dok kalut dengan data2 sekolah
tu pasal minda kreatip tuk buat karangan agak tepu
haha...




so nih aku cuma tepek kan...
gegambar yang aku sempat snap masa bawak budak2 nih gi mandi air sungai
kat mana tah di Perlis ler
dah lama dah tahun lepas kitaorg gi
(dua family yer)




ikut mood dia kadang mau duduk dalam seat nih
kadang haaa 
jenuh ler mendengar jeritan batinku..
sepanjang perjalanan ler
selagi tak dikuarkan dari seat dia tuh


hmm the kids 
having fun in the water


weh boleh buat fish spa tuh
geli awal2 tuh tapi cam best jugak
hmmm ada ker fish spa di sini
Perlis ler..
tak tau pulak aku..


ala gambar budak nih lagi
hehe..
yerlah abis takkan gambar aku pulak kan.
wpun mmg sejak2 nih galak sungguh amik gambar sendiri
tapi nanti yer..
bukan untuk dipamerkan sekarang..




cewahhhhhh


0 Comments:

Post a Comment