Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 29, 2011

ada korang kisah..


okeh ni aku top up sikit 
tadi saja jalan2 ke Nuffnang setelah asik tak boleh buka jer

aku dapat nih





who is fatin eliana

i dont know...
but hey keep on searching.. cause i dont mind
but do remember dont try to do anything 
yang bertentangan dengan ...............




..................................................................................................................



ini aku
yer aku yang dah umur ....
tapi berasa diri masih muda belia
(eh who cares right)
hmm going to be 32 this year
tapi pakai ala2 budak belasan or early 20's kan..
so who cares..
janji aku happy udahler..



















 dan aku teringin sangat nak



naik benda alah nih..
bila agaknya yer..






0 Comments:

Post a Comment