Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 14, 2011

i hope u dont get bored..


salam semua...
sihat ke malam2 nih..
aku ok alhamdulillah masih sihat
cuma risau sikit sebab tadi ujan lebat sgt kat sini
ada bc status sapa tah di FB cakap ujan nih maybe
(maybe yer)
contain radioactive chemicals from Fukushima plant tuh
huhu...
hopefully it's just a rumors..




entry nih aku nak dedicate khas tuk akulah sapa lagi
antara pencapaian dan antara benda yang aku dah capai 
tahun nih
eh bukan ler dapat duit banyak ke apa
cuma aku pernah cakap
2011 aku nak berubah style sikit
nak melaram ngan shawl pulak



sekarang nih kan dah banyak benor pesen2 shawl nih
aku pun ada jugak ler sambar beberapa lai ikut jenis..
cam yang nih aku beli dari Ammara
(dah makin maju dah cik Puan Sara sekarang)
hehe..
and i'm loving it sebab very easy to wear



kat sekolah pun dah selalu jugak pakai shawl
kiranya dah cam trademark pun ada jugak
penah ada cikgu laki tegur
'eh pesal tak pakai tudung lilit2'
bila aku pakai tudung awning tuh
hehe..






cuma sekarang masalah aku cuma ngan shawl gypsy nih jer
sebab dia agak pendek
aku nengok yg dorang pakai
(kebanyakkan blog owner sekarang nih ramai yang hijabis' kan)
agak panjang n lebar shawl gypsy dorang
tapi yerlah aku beli pun murah jer
so maybe ler kualiti n jenis dia berbeza
tapi apapun aku suka jugak



pastu berani jugak sekarang sarung inner yang ada batu2 nih
hehe..
1st time aku pakai inner nih gi sekolah siap ada
orang cakap dah cam budak2 sekolah pula aku nih haaa
(kembang semangkuk sekejap time tuh)
tapi aku pun cam suka cuma belum bertambah lagi ler inner nih
cuma ada 1 nih jer baru



inner dari Ammara nih mmg best sangat
am trying to top up my inner collection
sebab asik dok pakai yang nih jer..
tak best jugak
sebab kekadang susah nak match dengan shawl


yg nih rasa cam sesuai jer wpun aku pakai spek kan
sebab kadang2 tuh shawl boleh buat muka kita bertambah bulat
tapi aku suka nengok gambar aku yang nih
rasa cam sesuai le pulak
tapi takkan asik nak taram shawl ijau n inner biru nih semata kan...



aku pun idak le banyak sangat shawl dengan inner
dok ulang pakai yang sama jer..
tapi tulah mmg berhajat sangat nak tambah koleksi nih
sebab aku semakin jatuh hati dengan style gini


sekarang nak try pakai ala2 hana tajima
tapi asal aku cuba hancusss
tak pernah menjadi..
tak larat dah aku nak tengok vc dia..
vc orang lain pun aku layan kot2 ler boleh dapat tips lagi mudah kan
tapi sampai ke sudah tak dapat jugak lagi


susah sangat ke weii...
korang yang teror pakai ala2 hana tajima nih cuba ajar aku jap

0 Comments:

Post a Comment