Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 11, 2011

di saat aku terleka...




salam to all
selalunya at 8pm aku selalu gak layan news tapi arini tak sebab anak2
dok layan Surf Up dekat channel 611
so takpelah aku ikutkan


tapi ropanya ada bencana baru yang menimpa
alkisah tsunami dan gempa bumi melanda Jepun..
owh terkejut sangat bila baca status kawan di fb

saat itu barulah aku tahu hujung pangkal tentang berita ini..
adeh sian kat orang2 di Jepun sekarang...
aku taknak pk what will happen later...
tapi sekarang nih pasti ramai yagn sedang menderita di sana kan..








tengok video nih pun dah naik seriau..







Ya Allah ujian ini datang dari mu Ya Allah
semoga Kau kuatkan semangat dan jiwa mereka
dalam mengharungi ujianMu yang satu ini..




mampukah aku 
kuatkah aku


sekiranya ini berlaku...

picture : credit to Yahoo
video : credit to Youtube AlJazeera

0 Comments:

Post a Comment