Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 30, 2011

macam baru jer benda nih berlalu..


salam semua
sementara Afi tengah tido dan en suami sibuk menyediakan asrama
sekolah tuk dijadikan pusat penempatan..
aku berblog dan berfb sekejap (yeke cam dah lama jer)





memula ingat taknak buat apa2 n3
sebab tadi pagi dah buat satu..
tapi saja nak share ngan korang gegambar yang aku amik
dengan hp aku waktu tengah drive nak balik dari sekolah pagi tadi


as u can see paras air sungai tuh jauh lebih tinggi dari paras lantai rumah
serius.. aku risau betul tengok air tuh...
kalau ler dia melimpah ke jalan..


awal pagi masa ke sekolah tak berapa perasan
tapi tadi masa balik mmg nampak air mmg banyak..
di tambah lagi dengan hujan yang tak berhenti..


esok tak tahu lagi apa nak jadi
cerita ke sekolah ke tak pun belum pasti
tapi sekolah anak n hubby mmg dah closed until sunday
waaa sonokler korang..



kami konvoi 3 bijik kereta balik tadi..
mujur semua selamat sampai ke rumah..


dan tadi Hn bawak balik nh..
dalam plastik ada sayur kobis..
dalam beg beras tuh ada beras n ayam..
mak aiiii bukan main banyak lagi..


aku rasa nih stok dewan makan..
so dari dorang buang (sebab bebudak asrama semua balik)
so maybe dorang distribute to wardens n all..
maybe cikgu2 pun dapat..

aku pun tak tau..
mungkin jugak rezeki orang2 yang duduk di sini nanti..
ntahla...

apapun aku mendoakan esok akan lebih baik..

0 Comments:

Post a Comment