Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 27, 2011

mandi manda...


salam semua..
hehe.. 
arini nak citer pasal last week kami balik kulim then 
Hn decided to take the kids to the waterpark
ikutkan dia nak bawak gi Bukit Merah.. tapi aku cam tak baper berkenan 
kat situ.. 
jauh sama

so we decided to go somewhere nearer to mom's house
which is





the Carnival, Sungai Petani..
lagipun kami belum pernah sampai kat sini..
hehe.. wpun hampir setahun aku buat KPLI di SP tapi tak pernah
pun jejak kaki kat situ..



aku mmg malas nak mandi2 nih so aku mmg dress up
ala2 mmg taknak basah ler kan..
adik aku pun kami angkut sekali sebab kebetulan my mom 
sibuk kat sekolah (eventho it was Saturday)
alih2 dia pun taknak mandi


sudahnya Hn ler kena jaga all the 3 kids..
hehe.. 
nak senang so kami terus gi tempat yang ala2 sesuai tuk kids n adult
haaa nih yang paling sesuai..
mmg budak2 puas le mandi kat sini



hehe budak kecik pun puas hati mandi sampai tak mo naik2..
abahnya pulak yang risau kot nanti dia letih or what so ever
tapi si kecik tetap tidak menunjukkan reaksi mahu berhenti

owh btw kami sampai sini dekat2 kul 5 dah
saja tak p awal sebab cuaca agak panas harituh..
alkisah rate tuk before 5pm adalah lebih mahal
RM25 kalau tak silap aku for adult
tapi pas kul 5 rega dia tinggal RM18 jer..
so untung ler jugak kan..


muka orang penat kena mengasuh budak kecik
mandi kolam.. hehe baru tahu noo
waktu nih dah dekat kul 6 lebih..
so aku mmg suh semua naik tukar baju ler..





ok tak aku pakai gini..
sesuai tak

owh yer dah alang2 sampai SP nih aku contact ler adik angkat aku
(hehe.. zaman sekolah2 dulu kan selalu ada adik angkatlah, kakak lah abang lah)
kebetulah dia ada job dekat cinta sayang resort sebelah carnival nih
so sempat ler jumpa aku..
hehe.. 


pas mandi haruslah lapar kan..
serius sedap weeeii wafer nih makan ngan aiskrim
aku tak pernah makan.. so ala2 jakun skit..
share ngan kakak pulak tuh.. hehe..

Afi ala2 muka tak puas hati kat pak su dia..
naper tah.. hehe..
putih pulak dah muka si kecik tuh.. hehe..



adik aku, Adriana, aku, Afi, Annisa, Hn, Zaki (adik angkat aku)

0 Comments:

Post a Comment