Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 23, 2011

marahkan diri sendiri..





nak marah pun ada tapi whom to be blame..
aku rasa aku pun salah jugak
tapi ntahler..



pagi nih try buka balik file jadual waktu yang baru jer aku buat n print bagi GB
alih2 tengok tak boleh buka file tuh..
serius mmg tak boleh..
aku try ler copy n paste di desktop dengan harapan 
so that maybe dia boleh buka tapi nada..

frust sangat sebab PK nak tengok the latest time table yang aku bagi pada GB itu hari
sebab ada benda yang perlu di ubah dek kerana Panitia Sains ada projek for UPSR
so aku kena ler tukar2 sikit..
tapi bila dah tak boleh buka nih rasa kecewa sangat..
what to do..





petang nih pulak ada game netball..
kat sekolah so nak kenalah turun tengok jugak
sebab this few days football pun aku tak tengok lagi
apa nak buat ujan setiap petang.. aku nak kena angkut all three kids with me
so kalau dah ujan NO lah..


tengoklah petang nih camner




0 Comments:

Post a Comment