Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 19, 2011

naik bus Rapid


masa aku di Penang itu hari
mmg sempat ler jugak terjah sana sini melepaskan geram n tension
(heh tension apanya tah)
sonok ler kekadang bila kena pi course nih
sebab this is the time where i can meet new friends n relax
(even though i really miss my kids)




so masa kami di Penang itu hari
selain dari Charosta (tempat jeruk2 tuh)
we (me n few friends) manage to get ourselves as far as to Bukit Jambul
hehe.. 

temankan kawan sorang nih haaa nak tengok 
balik tempat dok dating2 masa zaman2 berchenta
(tu yg pakai shirt kuning tuh..)
i thought she is younger than me
ropanya aku yang paling muda dalam geng nih
hahaha



she is from Langkawi
wa pasni senang ler aku terjah Langkawi leh contact
hehe...


kami ke BJ naik cab jer..
sebab waktu tuh mengusung jeruk berplastik2
4 orang sorang satu plastik
kan ke banyak tuh





kat BJ pas jalan2
then shopping2 skit..




aku beli shawl ungu nih just RM5 ok..
so nice i loike the material

silap tak beli kaler orange n brown sekali
sekarang dah asik teringat2 dekat 2 shawl tuh




berbalik kepada naik bas Rapid nih
best jugak sebab dah lama tak naik public transport gini
dulu aku ingat lagi zaman sekolah2 mmg naik bas ler kalau nak gi town ker
sebab time tuh mana de boleh bawak kereta lagi kan
so nak gi memana mmg naik bus ler or else ada orang tolong bawakkan
(hehe zaman dolu2)

kesimpulannya di sini
sekali sekala naik lah public trans sebab bila lagi nak sokong
kemudahan yang disediakan tuk kita betul tak

0 Comments:

Post a Comment