Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 14, 2011

tak tahu ujung pangkal..


salam semua..
apa khabar hari Isnin nih.. ok ker..
aku ok jer.. sekarang tengah melepak sementara tunggu 
kejap2 lagi nak masak for lunch..
ingat nak buat kari ikan jer 


hmm rasanya cam the Internet is having a minor (kot)
problem due to what happen in Japan
(is it)
sebab i cant open my FB n nak write on blog pun agak slow


so aku cuma nak share ngan korang a few pictures yang dapat
aku upload 
nih gambar masa aku attend course/mesyuarat di Penang aritu


uuuu dear i missed all this..
hehe deserts yang mmg menggumukskan... 
duhh apa punya vocab nih...






inspiration


sometime i hate my own handwritting
but sometime hey who cares..
its mine kan..



duhh aku sudah pening
tak tau nak tulis per..



0 Comments:

Post a Comment