Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 26, 2011

aku tak suka nak susahkan orang lain

 
 nak selit sikit pasal promo PB yang terkini.. kalau berminat nak beli PB mungkin boleh pakat dengan kawan2 3 orang then u can get ur PB for around RM1500++ each.. sebab sekarang ada promo beli 2 set n set 3 dapat rega RM 800 nilah masanya tuk berjimat.. tunggu apa lagi.. jom ler beli.. bukan senang nak dapat NEW set yer dengan rega tuh..
 
 
 
waa this week agak serabut diri aku
like seriusly.. a lot of things to do..
tapi insyaallah aku akan pastikan semua dapat di selesaikan 
sebaik mungkin..

 

gambar yang serabut nih sengaja di pilih agar sesuai dengan mode aku sekarang..
minggu nih aku kena all out train bebudak for action song..
aku tak harapkan kemenangan (yeke)
tapi objektip utama adalah supaya bebudak 
at least they had fun in learning english
that's the purpose of this activity actually..

no need to stress out the pupils..
bebankan dorang dengan kemenangan adalah sesuatu yang tidak wajar
walaubagaimanapun itu salah satu pendorong kepada usaha yang lebih baik
cuma aku tidak mahu bila asyik pikir nak menang 
kita jadi stress.. biar sempoiii jer.. senang buat kerja


besides that i need to get ready for Penataraan PBS di peringkat negeri Perlis
being a JU required us (all 5 of us) to deliver info to all eng teacher in Perlis
being the youngest in the group actually 
membuatkan aku agak takut.. 
yerlah ramai guru2 yang lebih senior 
tapi insyaallah aku akan cuba sebaik mungkin dengan team yang sempoiii 

semoga ilmu yang bakal di curahkan dapat di laksanakan dan dimanfaatkan


owh hari agak penat yer 
sebab balik dari sekolah tadi terus ke Kangar n Arau mencari
barang2 tuk kegunaan action song..
aku buat sendiri jer
(boleh cam gila kuasa jap)

bukan per aku rasa lebih senang gitu..
aku prepare apa2 yang patut then senang sikit bebudak nak practise
insyaallah kawan2 dah sudi menghulurkan bantuan
harapnya aku tidak menyusahkan sesapa dalam hal nih
sebab aku cukup rimas kalau ada yang 
mengungkit or whatever happens later
aku tak suka.. walaupun aku jarang nak berdebat ker apa 
tapi kalau boleh elak aku akan cuba elakkan


 
 
erkss tetiba rasa cam nak beli handbag baru
boleh gitu..
adeh.. no no.. 
simpan dulu duit.. banyak projek lain nak jalan nih..
hehe..


 
kalau ada yang berminat nak dapatkan PB/nak tanya apa2 tentang PB dengan iena do email me at inz8799@yahoo.com or sms me at 0194795730 i really hope to share with u something about this miracle corset

0 Comments:

Post a Comment