Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 05, 2011

awww terbelah atas bawah.. tp teringin nak pakai

salam semua..huhu panas sungguh kan harini..
(erksss sila bersyukur ok.. Allah dah bagi panas.. kalau ujan kang susah pulak)
amin...



eh apa ke halnya tetiba pulak nih..
ada entry lagi walhal tadi dah buat satu kan..
huhu tadi edisi sakit hati punya entry..
sekarang edisi santai2 punya entry..





tetiba kan cam teringin nak pakai dress
hik hik... maybe sebab aku nih ala2 tinggi kan
so mungkin (mungkin yer) agak sesuai ler dengan dress gini kan...
cumanya idak ler aku nak pakai se seksa ini..
hehe..
kena jaga adab dan sopan santun yer tuan2 dan puan2





serius aku cam suka dress nih..
cam very simple and girly..
tak gitu..



yg nih ala2 cam ganas sikit tapi still feminin
aku rasa sebab material dia nampak cam agak ...
cuma kalau boleh yang belah atas tuh kasik tutup ler sikit
idak ler aku nak pakai kalau dah terbuka sampai gitu..
hehe




hmm yg nih



0 Comments:

Post a Comment