Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 22, 2011

Beginner by Me.. eh silap by AKB48.. korang kenal ker

salam semua.. 
first of all nak ucap thanks to Nuffnang sebab
dalam tempoh tak sampai 2 minggu kot..
aku dah dapat my 3rd BE
hehe.. mekasih yer..


itulah haritu bising2 tadak BE lagi tuk 2011
alih2 now dah ada 3
syukur sangat..


thanks jugak pada visitors yang sudi dtg blog iena..
datanglah lagi yer..
because u dont know what i will put in my blog
hehe 
cam ler canggih sangat kan blog iena nih..


owh yer..
beside citer2 pasal PB jer kan lately..
nih aku nak share dengan korang.. satu group 
yang aku sangat suka nengok dorang..




they called themselves AKB48
adehh aku suka dengan dorang sejak roomate masa di IPSAH
kenalkan aku dengan lelagu dorang..
serius they are super cute 
and u know that i love dancing kan
(wpun aku tak reti menari tapi aku sangat suka kepada benda2 yang leh menari nih)

so few weeks ago aku mencari ler lagu2 baru dari dorang
n kuar lagu di atas..
adehhh sukanya..
i hope u enjoy the video..
cause i love it so much..

hmm dalam hati 
ada hati nak jadi cam dorang.. uuuu
kan best kalau boleh nari gitu


 
kalau ada yang berminat nak dapatkan PB/nak tanya apa2 tentang PB dengan iena do email me at inz8799@yahoo.com or sms me at 0194795730 i really hope to share with u something about this miracle corset

0 Comments:

Post a Comment