Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 13, 2011

ikut suka hati korang jer nak lagu mana norr




salam korang...
cantik tak blog aku..
paling cute ler aku rasa.. hehe.. 
(perasan)..



owh Afi demam yer..
so aku tidak ke sekolah harini.. tapi awal pagi tadi
GB called cakap ada surat urgent suh upload result periksa ke website..
ada mesy di Kementerian kot dalam minggu nih jugak..
adeh.. semua2 suka bagi notis last minit...
mujur jugak almost 80%dah siap di proses... 
so tadi terus aku upload yang mana dah siap..
tinggal tahun 3 n tahun 1 jer aku belum upload sebab 
utk tahun 1 tuh aku musykil betul lah katanya bebudak dah takdak exam 
tapi masih lagi dok kalut minta result apa kes nih...
utk kes tahun 3 pulak ada cikgu yang belum bagi result.. so cannot process lorr



hmm ni pun mujur Afi tido so boleh ler aku siapkan kerja2 sekolah aku
or else sorry ler kena tunggu dia tido baru leh buat..
urgent tak urgent..
aku kadang2 pelik jugak dengan orang2 atasan nih
(bukan my GB yer)
orang lagi atasan dari dia..
sebab takkan ler depa tak tau depa nak kena pi Mesy ke apa ker lebih awal kan
ni tak selalu sangat dah jadi gini
last minit suh hantar itu hantar ini
itu tak masuk lagi kalau dah submit tapi tiba2 orang tak boleh baca lah
tak boleh buka lah.. file corrupt lah itu lah inilah..
huhu...

paling tak best kalau time kita tengah attend any course or meeting
tetiba call suh hantar itu ini dengan kadar segera..
walahai.. 
padahal kita dah submit all those things earlier..
camner yer.. nak buat 

aku pun pening.
nih kira aci luahan rasalah yer..
sebab aku mmg kekadang cam terasa sangat
wpun aku suka buat kerja2 gini tapi bukan semua orang boleh 
buat kerja under pressure...


0 Comments:

Post a Comment