Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 15, 2011

mama sibuk sampai anak terabai...

salam semua... di petang yang dingin dan redup nih nothing special happen ler sebabnya tinggal kami 3 beranak jer di rumah.. Hn dah off to Sg Petani ada inter teknik ke apa tah.. bawak budak rugby as usual.. tadi kat sekolah pun agak kelam kabut sikit sebab this will be the last aku train bebudak action song for this week.. next week monday n tuesday aku tadak.. so i need to pass the task to the other teachers.. am glad sebab dorang are willing to help and to continue apa yang aku buat.. hehe.. sorry yer kengkawan semua.. harap sangat yang ianya tidak menyusahkan...

am guessing that this year will be a busy bee one for me.. sejak2 aku terlibat dengan JU KSSR for English nih.. asyik kena kuar tuk courses n meeting.. nih belum lagi masuk JU for PBS.. ergghhhh.. apapun aku bersyukur kerana di berikan kepercayaan untuk itu.. dan selagi berdaya aku akan usahakan yang terbaik.. lagipun itu kan satu tanggungjawab yang telah di amanahkan... so i'll do my best for it...


itu tanggungjawab di tempat kerja.. di rumah lagi berat aku rasa.. lepas apa yang berlaku semalam dan selepas mendapat keputusan peperiksaan anak2 aku rasa aku perlu lakukan sesuatu.. walau apa sekalipun pendidikan mereka harus aku utamakan.. Adriana agak perlahan dalam pelajarannya.. i have to admit that sometime i couldn't find the time to monitor both of them... yerlah kelas dah lain2 kan .. so homework pun berbeza.. mana nak tengok si kecik lagi... maybe after this aku kena betul2 make sure i have the time.. korang care to share how u guys do it.. aku sungguh blur n risau nih..





0 Comments:

Post a Comment