Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 04, 2011

panas....





salam semua..




tebakau jap aku tadi.. hehe.. 
bukan sebab apa cuma tadi aku bawak budak gi pertandingan perbarisan
utk kejohanan balapan dan padang MSSPs..
mmg ramai ler orang kan sebab harini kebetulan adalah hari perasmian..
we were told that the ceremony will starts at 230pm..
but guess at what time the event starts..
nearly 4pm u all...
hangin tak.. dahle panas.. sian tau dekat bebudak yang terlibat dengan 
perbarisan sebab mana dengan pakai pakai jaket semua bagai kan..
huhu.. tapi apa boleh buat.. 
kami yang menjalankan tugas.. hehe.. ikut jerlah..







hmm tadi kat sekolah aku dapat satu lagi task 
for English Speak Campaign on the 28th April ok..
aku kena incharge for action song.. adeh.. 
bukan ler aku tak suka ke apa.. cumanya aku rasa cam kurang kreatip ler
nak ajar bab2 action nih.. mmg ler aku ngajar bebudak melompat berjoget bagai
tapi risau ler.. huhu..
apakah???

sekarang nih kalut gather info n material tuk dapatkan idea tuk buat action song nanti
kalau boleh aku taknak guna nursery rhyme 
nak buat something diff..
korang ada idea tak




0 Comments:

Post a Comment