Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 18, 2011

sepetang di Tanjung Rhu...

 
salam
i'm kinda tired actually
tapi rasa nak jugak update blog for those
yang sudi membaca blog aku di awal pagi  so nih tuk korang

petang kemarin lepas ker slot petang;..
aku plan tuk jumpa kak Ja
she is my coursemate masa di Penang for PBS course
so dia duduk di Langkawi
hari tu dah bagitau i'll coming to Langkawi for a course
tapi since date aritu cancelled
so kalinih berpeluang jumpa



kak ja datang amik di Hotel
then kami shopping2 kejap di Ismail Group
aku shopping coklat jer..
then dah tak tau gi mana
member ajak di lepak2 kat Tanjung Rhu
she is so nice n drove us there..






nak jugak letak gambar sendiri
aku kurang suka ler gambar dengan secondary camera nih
sebab gambar agak kureng
tapi nak amik gambar pakai main camera cam susah nak budget
muka duduk di mana
so oklah hasil gini kan





 
 perut sangat kenyang sbab kami pekena kuayteow sup kat sini
then balik hotel aku cuma makan lauk jer
no nasik sebab mmg dah penuh jer rasa
penangan pakai PB lah kan..
hehe..
sekarang kemain lagi nak promote yer
ala korang takkan salah kot..

aku share ngan korang  at least korang tahu jugak
rahsia naper aku cam slim jer..
kang korang cakap aku berahsia pulak
(hehe yer ke aku slim)


 
kalau ada yang berminat nak dapatkan PB/nak tanya apa2 tentang PB 
dengan iena 
do email me at inz8799@yahoo.com or sms me at 0194795730 
i really hope to share with u something about this miracle corset

0 Comments:

Post a Comment