Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 07, 2011

aku dah suka tapi tak suka jugak

 
salam semua...
tengah buat per tuh.. korang sekolah ker..
hehe.. iena ada di Langkawi sekarang..
ada Mesyuarat Pemurnian Berpusat Tempahan Buku Teks
(gler arrr tajuk mesyuarat kan)


so bertempat di Hotel Seaview nih.
semalam dah mula semak2 data enrolmen murid di setiap sekolah.
harini pulak sambung lagi aktiviti menyemak.. tapi  dek kerana
kumpulan iena sangatlah aktip so kami dah siap dah
sekarang tengah tunggu kumpulan2 lain siapkan kerja..
muahahaha..


huhu
as u all maybe dah tahu now aku pakai
 

ini..
hehe.. mmg aku suka tapi kan 
dia telah merencatkan satu hobi aku yakni
bergambar.. uwaaa tak sonoknya
sebab ianya terlalu besar
(tak sesuai ler pulak tuk snap2 gambar kan)
kalau Nokia aku dulu mmg pantang jer nampak tempat best sikit
aku musti amik gambar..
huhu


camner yer.. 
nak kena beli camera pulak ker 
sebab aku cam malas nak kuarkan kamera pulak dari beg tuk amik gambar


so camner
 
contact me at inz8799@yahoo.com or sms at 0194795739

0 Comments:

Post a Comment