Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 18, 2011

mesti beli hadiah ker.. takkan bagi ucapan saja tak boleh



salam semua... sihat ker arini
kami di Perlis cuti lagi harini dan di saat n3 ini dibuat aku 
masih di Kulim sebab tunggu Hn datang amik

adik2 aku semua dah balik KL semalam termasuk abah sekali
tapi abah kata mungkin dia akan balik semula tuk tengok keadaan tok
yerlah she is still at Hospital Metro
belum boleh kuar sebab buah pinggang tok masih bermasalah




arini aku cuma nak tepek gegambar masa Sambutan Hari Guru 
di sekolah aku itu hari..
alkisah mmg bersiap sakan ler kan tapi alih2
tadak letrik di Dewan Besar sekolah...
GB cakap mmg dari ari Jumaat lagi
dia dah call TNB tapi masih belum datang tuk check
so berpeluh sakan ler cikgu2 atas stage tuh


 

akak2 n rakan2 yang menjadi orang kuat sekolah

susah hati semua sebab panas
pastu memikirkan arini sehari jer seklah 
selasa n rabu cuti pulak
pastu next week dah nak exam


 
see aku cam tadak apa pun kat atas muka tuh
kosong
huhu gara2 panas dan berpeluh
huhu
tapi still maintain boleh happy2 sebab ada aku kesah

 
masa nih tengah buat kuiz who wants to be a milionaire
hahahaha
kuiz kenali guru anda
adalah 1-2 soklan yang naik nama aku..
haha.. mekasih murid2 sebab kenal cikgu2 anda

 
some of the presents yang aku dapat
waduhhhh setiap tahun dapat adiah..
huhu kadang2 sian jugak kat bebudak (aka mak bapak budak2) 
nih kena kuar duit beli adiah 



dan bebudak nih pun cam da di setkan minda dorang
asal hari guru kena bagi adiah
yg tak bagi adiah tuh kot ler nak datang salam n wish hari guru
takdak pun
lalu depan kita cam tadak apa2 yang berlaku..
huhu knp gitu yer..

adakah hari guru mmg kita kena bagi hadiah kat guru kita
or 
tanda ingatan (as in wishes) pun dah cukup



 
sementara tunggu acara seterusnya
kami rehat2 di kantin
tapi tak berani nak makan banyak2
sebab ada jamuan besar untuk cikgu2
(gila lah kek saja ada kot 5-6 biji)

 
gegambar lain boleh nengok di akaun FB iena yer..
hehe owh yang ijau nombor 19 tuh adalah adiah 
(acara tukar2 adiah)
yang aku dapat.. belum buka lagi tapi apapun thanks yer..
kepada yang memberi adiah itu..


 
contact me at inz8799@yahoo.com or sms at 0194795739

1 comment: