Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

June 08, 2011

dating

Salam semua, amacam cuti sekolah ok ker. Aku ok jer. Haha kalau bab dapat p berjalan mmg ok jer. Tp agak kurang best sebab anak2 semua merasa kena demam, batuk n selesema. Huhu apakan daya.

Nanti aku tulis cerita cuti sekolah aku. Nih cuma nak letak gambar aku n leader aku aka Bayah. Thanks beb for trip time and knowledge given. Insyaalah lepas nih mmg kena kerja smart sebab aku target nak g Holland ujung tahun. Sapa x mau p melancong secara percuma. Cuma sedia duit tuk shopping jer. Kalau org lain blh AKU PUN PASTI BOLEH. Korang nak jugak ker?

Senang jer. Jom set appointment kita jumpa n iena akan story semua. X de charge dikenakan. So no worries. Elok jugak kan cari2 side incomw dr sekarang. Lg 53 hari dah nak puasa pastu nak raya. So kalau ada duit lebih blh ler nak hulur lebih skit kat mak ayah thn nih. Anak2pun dpt lah lebih skit.

Call or sms or email me for details
Published with Blogger-droid v1.7.0

0 Comments:

Post a Comment