Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

June 16, 2011

kalau cakap tak sistematik nanti kena marah pulak


salam semua..
huhu harini sangat stress di sekolah..
i've alot to do...


kalau sebelum nih mmg tak kisah wpun kerja datang bertimbun
tapi kali nih

i think this is it..
too many things to do at the same time
and semua sekali dateline harini..
huhu.. ingat orang tadak kerja lain ke nak buat..

ingat orang tak payah masuk kelas mengajar ker..
kalau mmg kerja proses n compile result tak yah masuk kelas
then takdelah kisah sangat sebab mmg itu kerjanya



tapi
my priority should be TEACHING
dan bukannya buat kerja2


kerja2 lain yg jadi no 1..

cam tadi waktu kelas mmg aku tak sempat nak ngajar langsung
(kalau orang datang observe mmg failed ler aku harini)
sebabnya we need to compile and process and upload and email
alll the exam results before 5pm



alkisah aku tak marah kalau dorang bagitau lebih awal
tapi nih baru hari ke empat sekolah
ribut tadak angin tadak tup2 kemarin kawan aku p mesy
harini nak kena upload semua result before 5pm..


dahler exam minggu last sebelum cuti..
abis tuh takkan ler masa cuti sekolah nak suruh cikgu2 tuh datang bagi keputusan
(melainkan dengan arahan GB kan)
masuk sekolah baru 3 hari terus nak keputusan..
yerlah mmg semua keputusan dah ada tapi ada 2-3 orang cikgu
kuar berkursus seminggu nih
(mujur sorang cikgu tuh dah pass result kat aku or else lagi serabut)

so tadi kalau nak ikutkan aku kena attend sambutan hari guru peringkat negeri
tapi sebab banyak sangat kerja belum siap
(bukan result jer kena submit banyak lagi dokumen lain huhu)
so aku tak pergi pun majlis tuh..
lantaklah...




mode : tengah marah sangat.. naper lah korang tak plan awal2 benda2 gini
tak pernah luahkan rasa ketidak puasan hati di sekolah secara terang2an
tapi harini mmg aku all out..




contact me at inz8799@yahoo.com or sms at 0194795739

0 Comments:

Post a Comment