Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

August 29, 2011

di malam terakhir





salam semua, hehe ada ker org nak baca blog nih
org mesti tgh kalut buat last minute punya persiapan raya kan

hehe, ok rumah nih dah berwajah baru. sempena nak sambut raya
kira buat bagi lain laaa skit kan.thanks to my dear sifu aka
Pn Sabariah Azemi, sbb tgk blog dia da chumel so i follow.


hmm amacam puasa tahun nih ok ker? alhamdulillah bg iena dan family
ok jer. cuma biasalah masih lagi kadang tuh terlanjur kata jugak
esp dengan anak2. kesabaranku benar2 teruji u olss

baju raya camne? amik dah dkt tailor? kami dah tghhari tadi. hehe
wpun hajatnya nak bertemakan grey tp aku nengok warna grey yg aku pilih
x cukup umphhhh laaaa. tp yg ku amik tk inlaws cantik pulak. huhu
apapun da siap jd baju pakai jerlah.

tp sempat g carik telekung baru. mmg aku da niat nak beli
baru tahun nih. alhamdulillah hubby belikan td utk aku, his mom
n his grandma. for my mom aku tak tau nak belikan apa. camner?

oklah last note, yg ada PB jgn lupa yer pakai 8 jam sehari tuk
kesan maksimum and kalau nak extra sila amik lactolite.kalau nak
blh contact iena. insyaallah kalau belah kedah n perlis blh iena cuba
usahakan.

0 Comments:

Post a Comment