Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

August 23, 2011

thanks to PB and Lactolite

 
 
 
 
 
 
 
salam semua..
hehe
maaf lah yer dah agak lama tadak update
kesibukan melanda di ujung2 Ramadhan tahun nih..

 
 


 
 
this is for you all..
hehe dah masuk 22 Ramadhan baru aku nak tepek gambar ucap
selamat berpuasa...
tak bagus kan..
takperlah ada lagi insyaallah 7-8 hari nak puasa kan..

semoga semuanya selamat..

alhamdulillah bagi iena dan keluarga semuanya ok jer..
last week baru balik dari KL gi umah abah di Setapak
more shopping with my family..

plan nak balik awal akhirnya tertangguh sampai ke lewat malam
huhu... tapi it was a great day..
having all my siblings with me
cause we never know when out time will come





hmm a pic of me with my mom n dad
i love the most.. 
nobody can ever replace them for me...

hmm am wearing Ammara checkered shawl n also their pallazo..
sedap gila pakai suar tuh..
me nmpk agak chubby eh
haaaa blame me for leaving my PB at home
and eating like no one cares during buka puasa with my family..
haaa tapi yang best tuh bila timbang berat tetap the same
(i've lost nearly 4kg during 3 weeks of fasting  - thanks to PB and Lactolite)





on our way to do more damages..
hahaaaaa.. si kecik tengah tido tu pasal gambar gitu...





oklah before iena stop sekali lagi nak seru....
kepada sesapa yang nak PB set or Lactolite
boleh contact iena... i will try to help you looking good for your Hari Raya
kalau bukan sekarang bila lagi kan..


019 4795730
inz8799@yahoo.com




0 Comments:

Post a Comment