Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 14, 2011

first time korang


salam
heehee nak update jugak sikit
sebab cam keterujaan nih


malam nih kami ada dinner
waaa tak pernah lagi datang kursus siap ada hi dinner tau
so tonite cam dinner yang agak diff dari biasa lah

me n roomate
gila lah roomate aku nih mmg major in multimedia
setiap malam mmg tido lambat siapkan projek 
cayalah.. 
u go bebeh
aku force dia pakai inner silang gitu.. hehe
comeyyy jer



haaa amik kooo
setiap kumpulan kena antar wakil tuk sesi karaoke
seriusly mmg aku tak pernah le nak karaoke kalau dalam course kan
ishhhh tak reti weiii

tapi malam nih naik stage dengan kawan2 layan lagu Doa Untuk Kekasih
hehe...



seee kata jer hi dinner tapi pakai selipar turun bawah
ada ka patut??

tapi mmg sungguh happening laaa sebab
tak pernah lagi aku attend course yang fasi semua sporting sangat
tadak jurang antara kami
mmg semua have fun

aku rasa bab makan sikit jer.. sebab to be honest
makanan kat sini mmg sungguh mendukacitakan...
huhu


esok dah last day
tata semua..
it was a good and great time


0 Comments:

Post a Comment