Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 17, 2013

i feel bad....



harini di fb aku dan kawan2 sekolah terpapar status berkenaan
pemergian seorang sahabat...
bila baca pasal status tuh aku jadi blur sangat
we used to be at the same school.. 
i might know her... or maybe she is closed to me back then
tapi ... 
ntah laaa aku tak ingat sangat siapa dia sebenarnya...
puas belek gambar2 di fb kepunyaan arwah dengan harapan
dapat recall siapa dia... 
huhu.. i fell bad... 

rasa teruk sebab tak ingat rakan2 lama... 
bertambah rasa sebab mungkin ada tidak aku bersalah pada nya...
Ya Allah kalau hambaMu itu bersalah pada ku 
aku ampunkan segala dosanya Ya Allah, aku halalkan segalanya..
tapi bagaimana kalau aku ada salah padanya...

arwah meninggalkan seorang anak kecil..
sedihnya bila mengenangkan mungkin si kecil akan bertanya di mana ibunya
bagaimana kalau dia mencari ibunya sekarang..
ya Allah aku jadi takut...
aku takut ...

tapi mati itu pasti kan..
cuma kita tidak tahu bila...


aku pohon pada yang membaca blog nih sedekahkan lah surah al fatihah
pada arwah  Noor Farina Asfazrina.. semoga arwah tenang di sana

0 Comments:

Post a Comment