May 31, 2015

Sukan SKTT


Huhu... Sejak dua menjak nih segan nooo update blog.. Kenapa eh??!! Nih cerita last week.
Sblm sekolah tutup aka bercuti 2 minggu.... Kami ada hari sukan sekolah..
Alhamdulillah berlangsung dengan meriah walaupun kami kekurangan warga kerja
sebab ramai yg keluar kursus...




Selasa pagi dah mula persiapan tempat dan acara padang... 
Tahun nih sebab kekurangan di atas, iena bertugas d meja statistik.. 
Sambil2 amik gmbr perjalanan sukan... Kena amik video jugak sbb nak buat video sekolah.. 
Huhu x reti editing video nih... Camner nak buat???


Ntah x ingat kat mana tp nak bgta skrg dah bulat... Makan x sangga... 
Pastu lepas makan menyesal... Bengong betul... Hahahaha...


Acara untuk pra sekolah... Hero iena pun masuk... Masa latihan dok buat main2 jer.. 
Tgk muka pun congggg semacam. Tp masa hari perlawanan dpt bwk balik 2 pingat...
 Tahniah!!!


Hari Rabu lagi sedih, rumah hijau tinggal iena sorg jer waktu petang utk siapkan budak perbarisan... 
Sedih sungguh... Tp buat jugaklaaa yg terbaik utk anak2 nih..


Hehe x perasan ramai yg berbaju merwh masa petang rabu tuh... 
Kalini sukan tmbh meriah sbb ada acara utk ibu, bapa , guru dan wakil PIBG... 
2 acara.. 10x50m lari berganti2 dan isi air dlm botol dengan span... Best giler

No comments:

Post a Comment

Ads