July 22, 2015

Rabu, sebelum raya...




kami kan dah cuti hari Rabu tuh.. so alkisahnya Hn decided nak amik gambar raya awal..
xnak tunggu raya baru nak pi amik.. alkisah raya kan Jumaat so imagine the kelam kabut 
nak beratur amik giliran di kedai gambar... so not raya laa kan..

so Rabu kami dah siap berbaju raya satu family.. gi amik gambar di Kangar.. hehe... mujur 
x plan ke mana2 lepas tuh.. kalau x Hn suh bgtau kita ada majlis berbuka dengan Raja..
hahaha...



dekat kedai gambar... hehe... kami bertiga ber #shawlmimraya... 
mujur x susah nak pakaikan kat anak2 dara nih..


adoiiii pejam mata laaa pulak si Annisa nih.. 


Hn cakap weii nih komplot apa plak semua girls jer amik gambar..
hehe..
guna timer time nih...



and then start pose for gambar raya.. 
heran gak kalau gambar raya mesti pose formal..
xder plak kedai suh pose freestyle kan.. or ada kami jer tak tau..
nih pun kami minta auntie tuh amik guna hp Hn..
tu pasal freestyle jer..



us girls...

No comments:

Post a Comment

Ads